Slideshow - címoldal

Kép:

Belépés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó és 14 vendég van a webhelyen.

Kiránduláson vettek részt az Idősek Klubja tagjai

A gyulafehérvári Caritas Családsegítő Szolgálat munkatársai által szervezett és a Hargita Megyei Tanács által támogatott nyári nagy kiránduláson vettek részt a gyergyócsomafalvi idős klub tagjai, augusztus 4-én, csütörtökön.

A kirándulás úti célja Székelyudvarhely, Bögöz, Székelykeresztúr és Segesvár volt.

Reggel 7 órakor indulva, a  Libánon végig haladva érkeztünk meg Székelyudvarhelyre, ahol a városi parkban megpihenve, elfogyasztotta mindenki az otthonról hozott reggelijét és kávéját. Majd a városban tettünk egy hosszú sétát, megnéztük a Szoborparkot és a Városházat, melynek udvarában fényképeket is készítettünk.

Innen tovább haladva érkeztünk meg Bögözre, itt megnéztük a Szent Laszló templomot, melynek történetét és a templom belső falain levő freskók alapján, a Szt. László legendáját a helyi tiszteletes mesélte el. Humoros előadás módja nagyon tetszett az időseknek. Tovább haladva Székelykersztúrra érkeztünk, felkerestük a Gyárfás kúriát, ahol megtekinthettük a Petőfi Sándor emlékházat és Petőfi körtefáját, ahol utoljára láttak a költőt, verset írni. Folytatva utunkat nemsokára megérkeztünk Segesvárra, ahol lehetőség volt enni, kávézni és egy nagy sétát tenni, gyönyörködve a vár szépségében, hangulatában. A várban meglehetett nézni a templomot, Történelmi Múzeumot, kínzókamrát, fegyverkollekciót, Dracula házát és diáklépcsön felmenve a vár tetejére, a kolostort lehetett megtekinteni. Az idősek egyénileg szabadon választhattak, hogy ki mit nézz meg a várban. Azonban mielőtt szétvált volna a társaság, megegyeztünk egy közös időpontot a haza indulásra, így volt másfél óra, a várban való nézelődésre. 4 órakor volt az indulás haza, a Bucin-tető irányába. A haza fel úton a borzonti Rubin vendéglőben elfogyasztottuk az Önkormányzat által támogatott vacsorát, amelynek szinten nagyon örültek az idősek, nagyon megtiszteltetve éreztek magukat. Este 7:30 érkeztünk meg Csomafalvára. Az idősek részéről nagy volt a hála és köszönet ezért a szép napért, ugyanakkor az út fáradalmaitól eltekintve, vidáman és élményekkel tele indult mindenki haza.